مزیت های مدارس آنلاین
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

کیفیت مطالب آموزشی در مدرسه آنلاین

یک محیط یادگیری آنلاین می تواند آموزش مورد نظر و انعطاف پذیر لازم برای کار را برای شما فراهم کند.

آن را به برنامه روزانه خود وارد کنید. هنگام برنامه ریزی کار خود انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت.

هنگامی که تصمیم می گیرید تحصیلات خود را به صورت آنلاین ادامه دهید، شما قادر خواهید بود به جای اینکه برنامه خود را در زمان های کلاسی سنتی تنظیم کنید، وارد شوید و کارهای کلاسی را تکمیل کنید، مطالعه کنید و تکالیف را انجام دهید، همه در زمان هایی که می تواند با برنامه شما مطابقت داشته باشد.

مزایای یادگیری در مدرسه آنلاین

شما توانایی یادگیری با سرعت خود را دارید.

با یادگیری آنلاین، می‌توانید سرعت خود را تنظیم کنید، که می‌تواند شانس بیشتری برای جذب و حفظ اطلاعات کافی در درس‌هایتان به شما بدهد.

برخلاف کلاس‌های سنتی که باید در طول سخنرانی‌ها به شدت یادداشت برداری کنید تا بتوانید بعداً مطالب را مرور کنید.

یادگیری آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که مطالب درسی را هر چند وقت یکبار و در زمانی که بیشترین تمرکز را دارید مرور کنید.

درس ها و آموزش ها به صورت ویدئو و پادکست خواهد بود که در صورت نیاز می توان آن ها را تماشا، مکث و مرور کرد تا مطمئن شوید که یاد گرفتید.

همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید مطالب را در دوره هایی که برای شما آسان تر است با سرعت بیشتری تکمیل کنید، بنابراین می توانید زمان بیشتری را صرف تمرکز بر دوره هایی کنید که ممکن است به نظر شما دشوارتر باشد.

شما کمتر از یک کلاس درس سنتی هزینه خواهید کرد.

هنگامی که از خانه یاد می گیرید، به جای کلاس درس سنتی، می توانید از راه های مختلفی در هزینه خود صرفه جویی کنید.

اولین پس انداز پولی است که می توانید با عدم نیاز به رفت و آمد روزانه به کلاس پس انداز کنید.

علاوه بر این، هزینه شهریه می تواند کمتر از بسیاری از مدارس حضوری باشد، زیرا مدرسه آنلاین هزینه های سربار حفظ محیط کلاس را ندارد.

شما می توانید محیط آموزشی شخصی خود را ایجاد کنید.

یکی از راه های تسهیل یادگیری این است که بتوانید در محیطی راحت یاد بگیرید و مطالعه کنید.

هنگامی که در خانه یاد می گیرید، می توانید فضای منحصر به فرد خود را ایجاد کنید که برای نیازهای شما برای مطالعه مناسب است.

این می تواند شامل حذف عوامل حواس پرتی، داشتن یک فضای آموزشی راحت و داشتن ابزارهایی باشد که برای مطالعه به آنها نیاز دارید بدون اینکه نیازی به حمل وسایل زیادی به کلاس درس داشته باشید.

شما می توانید راحت تر با معلم خود ارتباط برقرار کنید.

در یک محیط کلاسی سنتی، احتمالاً فقط می‌توانید با معلم خود در ساعات اداری تعیین ‌شده یا شاید چند دقیقه بعد از کلاس با معلم خود ارتباط برقرار کنید.

هنگام یادگیری آنلاین، می‌توانید از طریق ایمیل، چت زنده یا تلفن با استاد خود ارتباط برقرار کنید تا بازخورد مورد نیاز خود را دریافت کنید یا برای کمک به بهبود تجربه یادگیری آنلاین خود کمک بگیرید.

شما می توانید به راحتی به هر گونه مستندات مورد نیاز دسترسی پیدا کنید.

یکی دیگر از مزایای دیگر دریافت آموزش آنلاین این است که تمام اسناد مورد نیاز برای یادگیری ذخیره می شود و به راحتی قابل دسترسی است.

تمام ارتباطات، بحث‌ها و مطالب آموزشی در پایگاه داده و ایمیل‌ها ذخیره می‌شوند که به شما امکان دسترسی آسان‌تر را می‌دهد.

در یک محیط سنتی، کسب این اطلاعات مستلزم حضور در کلاس و یادداشت برداری یا جلساتی با استاد برای تلاش برای به دست آوردن اطلاعاتی است که ممکن است از دست داده باشید.

شما انگیزه خود را بهتر به دست خواهید آورد.

یکی دیگر از مهارت‌هایی که در طول فرآیند یادگیری آنلاین ایجاد خواهید کرد، خودانگیختگی است.

در یک مدرسه آنلاین، شما باید مهارت های مدیریت زمان مناسب را توسعه دهید و انگیزه خود را برای انجام وظایف و ادامه مسیر حفظ کنید تا بتوانید کار دوره را به موقع به پایان برسانید.

این شامل تعیین وظایف و ضرب‌الاجل‌های خود و ساختن روزتان می‌شود تا بتوانید به آن اهداف برسید. این مهارت خاص می تواند برای دانش آموزان ارزشمند باشد، زیرا آنها می توانند یک خود شروع کننده باشند که در آینده می توانند هر پروژه ای را انجام دهند.

مجتمع آموزشی پیشرو توانسته گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا ببخشه و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام باشد.

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 





:: برچسب‌ها: ویژگی های بهترین مدرسه آنلاین , مزایای مدرسه غیر حضوری , مدارس مجازی و دیجیتال , مدرسه پیشرو , بهترین دبستان پسرانه تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: